Krzysztof Szpiegowski i jego łosoś 109 cm.
Prezes koła Mirosław Olender
Otwarte zawody z okazji 60 lecia koła Gdynia Port
Spławikowe Mistrzostwa koła Gdynia Port 2015
Zwycięzca otwartych lipcowych zawodów nocnych - Sylwester Czapp
Marcin Waliński z karpiem złowionym na otwartych lipcowych zawodach nocnych 2016
Otwarte lipcowe zawody nocne 2016
Krzysztof Buszka
Zawody spławikowe z okazji Dnia Dziecka 2016
Marcin Sobociński - członek zarządu
Krzysztof Szpiegowski
Łukasz Wincenciak zwycięzca zawodów "Wiosenny Drapieżnik 2017"

Egzamin na Kartę Wędkarską
Egzamin możecie zdawać od pon-pt w godz. od 9.00 do 18.00 i w soboty od godz. 10.00 do 14.00 w Sklepie wedkarski.com w Gdyni Redłowie ul. Łużycka 1/3. Tam też otrzymacie wszelkie info. dot. naszego koła.

Zgodnie ze Statutem PZW § 12 ust.1 pkt 3 oraz Uchwałą XXXI Zjazdu PZW składka „Wpisowe” obowiązuje nowowstępujących do PZW oraz  tych wędkarzy, którzy nie opłacili składki członkowskiej ogólnozwiązkowej w terminie do 30 kwietnia danego roku.

Członkowie naszego koła są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwego wypadku (NNW). Prosimy zwróćcie na to uwagę, bo nie każde koło tak ma!

UWAGA!!! Ważna informacja dla użytkowników pzwgdyniaport.pl Wszyscy użytkownicy (aby korzystać w pełni z serwisu) muszą ponownie zarejestrować się na naszej stronie. Jest to podyktowane względami technicznymi. Za utrudnienia przepraszamy.

Otwarte Zawody Spinningowe o puchar Prezesa - relacja.

Marcin T. włącz . Opublikowano w Zarząd koła Gdynia-Port informuje

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

W sobotę 08 października odbyły się Otwarte Zawody Spinningowe o puchar Prezesa koła Gdynia Port. Impreza miała na celu promowanie wędkarstwa, rekreacji, sportu wędkarskiego oraz kształtowanie etyki wędkarskiej. Odbywała się na żywej rybie. Relacja w rozwinięciu artykułu.

Na wstępie słów kilka o sponsorach. To dzięki naszym darczyńcom pula nagród prezentowała się tak godnie.

Firma Eljacht ufundowała echosondę Dragonfly 5DVS o wartości 2099 złotych dla najlepszego zawodnika zawodów. Marka Regatta Great Outdoors w ramach programu „Rusz się” przekazała nam vouchery na zakupy w sklepach Regatta na kwotę 1000 złotychRadosław Owerko, który jest właścicielem firmy Lux-Tap przekazał nam sprzęt wędkarski marki Jaxon.

Wsparcia medialnego kolejny razu udzielił nam Pomorski Przewodnik Wędkarski, który dodatkowo ufundował darmowy start w wędkarskich zawodach spinningowych "Miejskie Łowy" (czytaj więcej KLIK). Ta wyjątkowa impreza odbędzie się 11 listopada w Gdańsku. Nasze zawody promował również portal splawikigrunt.pl oraz Gmina Szemud (ogłoszenie o naszych zawodach ukazało się między innymi w miesięczniku Lesok). Kolejny raz relację video z zawodów ogarnął kanał Wędkarskie Eskapady. Każdy kto choć raz próbował montować film wie jak czasochłonne jest to zajęcie.

Panie i Panowie serdecznie dziękujemy!

Zawody rozpoczęły się o godzinie siódmej. Zawodnicy wpisywali się na listę i pobierali karty startowe. W piątek przed zawodami, kiedy zamykaliśmy zapisy liczba chętnych dobiła do 58, ale na samych zawodach stawiło się nas trochę mniej. Wystartowało w sumie 46 wędkarzy, a wraz z zarządem koła, sędziami, opiekunami i osobami towarzyszącymi było nas około 60

zdjęcie: karta startowa zawodów.

Następnie Prezes koła przypomniał pokrótce regulamin, określił czas przeznaczony na wędkowanie i rozpoczął zawody. Zawodnicy rozeszli się wzdłuż brzegów jeziora Kamień, sędziowie (wszyscy z uprawnieniami sędziego PZW) wypłynęli na swoje sektory, a tak zwana grupa logistyczna przystąpiła do przygotowywania poczęstunku i stanicy.

Dalszą część relacji z zawodów mógłbym potraktować na zasadzie "kopiuj - wklej", bo prawda jest taka, że od bodajże dwóch lat (kiedy Sebastian złowił metrowego szczupaka) nic godnego uwagi na zawodach spinningowych nie łowimy. Jezioro Kamień jest wodą dość specyficzną - rozległą, miejscami bardzo głęboką, a duże ławice sielawy powodują, że drapieżniki żerują głównie na tej rybie, ale jeden szczupak i kilkanaście okoni to jednak trochę mało. Cóż ... może w przyszłym roku.

Zdjęcie: gdzie są mamuśki z Kamienia?

zdjęcie: Wędkarskie Eskapady czyli Ania i Mateusz.

Po części głównej w stanicy koła powtórnie zameldowaliśmy się o godzinie 12.30 (zawody zakończyły się o 12.00). Był czas na wędkarskie plotki, ciepły poczęstunek w postaci hamburgerów, kiełbasek czy kaszanki, a wszyscy chętni mogli wziąć udział w pokazie prawidłowego korzystania z echosondy na bazie sprzętu firmy Raymarine, który poprowadził Wojciech Wiśniewski z Centrum Wędkarstwa w Gdańsku. Dzięki Wojtek za pomoc i poświęcony dla nas czas.

Swoją obecnością zaszczycił nas również przedstawiciel firmy Eljacht - Pan Mirosław Gospodarczyk, który rozdał wśród uczestników gadżety firmy Raymarine oraz osobiście wręczył nagrodę główną.

Pierwsze miejsce w otwartych zawodach spinningowych o puchar Prezesa zajął Marcin Sobociński. Zdobył tym samym puchar Prezesa oraz nagrodę główną - echosondę firmy Raymarine. Dodatkowo uzyskał darmowy start w zawodach organizowanych przez Pomorski Przewodnik Wędkarski i będzie tam reprezentował nasze koło. Nie tylko zresztą On, bo słyszałem że wybiera się do Gdańska spora ekipa wędkarzy z naszego koła.

Zdjęcie: nagrodę główną wręczył pan Mirosław Gospodarczyk.

Drugie miejsce przypadło Piotrowi Żurawskiemu, a na ostatnim stopniu podium stanął Jarosław Stankiewicz. Zaraz za pudłem znalazł się przedstawiciel Gdyńskiego Centrum Sportu - Aleksander "Olo" Koy, a stawkę laureatów zamknęli Karol Dziedzic (V miejsce) oraz Łukasz Wincenciak (VI miejsce).

Zdjęcie: drugie miejsce zajął Piotr Żurawski.

Zdjęcie: Jarosław Stankiewicz zajął miejsce trzecie.

Zdjęcie: Olek Koy był czwarty.

Zdjęcie: miejsce piąte zajął Karol Dziedzic.

Zdjęcie: Fennec zamknął stawkę laureatów.

Po ogłoszeniu wyników i wręczeniu nagród ustawiliśmy się do wspólnego zdjęcia, a następnie zmarznięci i mokrzy rozjechaliśmy się do domów.

Warto zauważyć, że były to ostatnie tegoroczne zawody naszego koła. Impreza ta zamyka również inny rozdział naszego wędkarskiego życia. Wraz z zakończeniem roku kończy się czteroletnia kadencja obecnego zarządu, a podczas zebrania sprawozdawczo-wyborczego (odbędzie się na przełomie roku, a o jego terminie powiadomimy was na stronie koła) wybierzemy nowy zarząd oraz delegatów na zjazd okręgu. Już teraz zachęcamy was do uczestnictwa w tym ważnym wydarzeniu.

Połamania kija i do zobaczenia nad wodą.